-
Veel gestelde vragen
Meest bekeken pagina's
Uw alles-in-één aanbieder van opslagoplossingen.
Huur nu in 4 stappen uw opslagruimte
Particulier
Zakelijk
Stap 1.
Meten
Vul de opslagruimte calculator in op deze website of maak een afspraak voor een bezoek aan onze vestiging voor een deskundig advies.
Stap 2.
Reserveren
Reserveer meteen uw opslagruimte op deze website of telefonisch. Wilt u GRATIS een van onze aanhangwagens gebruiken? Reserveer deze dan meteen mee!
Stap 3.
Huren
Maak een afspraak en neem mee;
- Geldig legitimatiebewijs (Paspoort, ID-kaart of rijbewijs)
- Kopie recent bankafschrift t.b.v. adresgegevens
- De borgsom, 1e maand huur en de kosten voor het slot kunt u bij ons pinnen, contant betalen of voldoen middels een automatische incasso
- Vervolgens kunt u uw opslagruimte meteen in gebruik nemen!
Stap 1.
Meten
Vul de opslagruimte calculator in op deze website of maak een afspraak voor een bezoek aan onze vestiging voor een deskundig advies.
Stap 2.
Reserveren
Reserveer meteen uw opslagruimte op deze website of telefonisch. Wilt u GRATIS een van onze aanhangwagens gebruiken? Reserveer deze dan meteen mee!
Stap 3.
Huren
Maak een afspraak en neem mee;
- Geldig legitimatiebewijs (Paspoort, ID-kaart of rijbewijs)
- Kopie recent bankafschrift t.b.v. adresgegevens
- De borgsom, 1e maand huur en de kosten voor het slot kunt u bij ons pinnen, contant betalen of voldoen middels een automatische incasso
- Vervolgens kunt u uw opslagruimte meteen in gebruik nemen!
Stap 4.
Gebruiken
Neem uw eigen, 7 dagen per week toegankelijke, opslagruimte meteen in gebruik!
Stap 1.
Meten
Vul de opslagruimte calculator in op deze website of maak een afspraak voor een bezoek aan onze vestiging voor een deskundig advies.
Stap 2.
Reserveren
Reserveer meteen uw opslagruimte op deze website of telefonisch. Vergeet niet te informeren naar aannemen van goederen of de mogelijkheid voor toegang voor meerdere gebruikers.
Stap 3.
Huren
Voor een zakelijke huurovereenkomst hebben wij nodig;
- Recente kopie inschrijving KVK
- BTW-nummer
- Gegevens t.b.v. facturatie / automatische incasso
- Geldig legitimatiebewijs (Paspoort, ID-kaart of rijbewijs)
1. Hoe groot zijn de opslagruimtes?
Cox Self Storage verhuurt ruim 20 verschillende maten opslagruimtes tussen de 4,5m3 en 60m3. Zie voor de maten onze tarieven en afmetingen.
2. Wanneer kan ik bij mijn spullen?
Als huurder heeft u 7 dagen in de week, ook op zon- en feestdagen, tussen 06.00u en 23.00u toegang tot uw opslagruimte.
3. Wat is de opzegtermijn?
Er geldt een opzegtermijn van 14 dagen. Wilt u uw opslagruimte opzeggen? Doe dit dan tijdig per e-mail via info@coxselfstorage.nl . Vermeldt in deze e-mail duidelijk uw naam, ruimtenummer, contractnummer en de datum wanneer u de opslagruimte leeg en zonder slot gaat opleveren. U ontvangt vervolgens een bevestiging per email van uw opzegging.
4. Mag ik werken in mijn opslagruimte?
In- of overpakken van uw spullen mag uiteraard in uw opslagruimte. Het is echter niet toegestaan machinale handelingen te verrichten, te gaan klussen in uw opslagruimte of spullen/ goederen te gaan verkopen.
5. Hoe zit het met de beveiliging?
Ons pand beschikt over cameratoezicht en een toegangscontrolesysteem.
Cox Self Storage is lid van The Netherlands Self Storage Association. Dit is een vakvereniging waar verschillende aanbieders van Self Storage in Nederland zijn aangesloten. Aan het lidmaatschap worden bepaalde kwaliteitseisen gesteld waaronder ook beveiligingseisen.
6. Hoe is de temperatuur in mijn opslagruimte?
Het pand is goed geïsoleerd en in de winterperiode verwarmen wij bij en hanteren wij een temperatuur van 12 graden. U spullen staan dus altijd gegarandeerd vorstvrij.
7. Hoe kan ik laden en lossen?
Onze vestiging in Baarlo is een drive-through self-storage vestiging. Dit wil zeggen dat u met uw auto, eventueel met aanhangwagen of een verhuisbus (tot 2.70m) binnen kunt rijden. U kunt dus droog en veilig laden en lossen.
8. Zijn mijn spullen verzekerd?
Uw opgeslagen goederen zijn bij ons niet verzekerd. Veelal wordt dit wel gedekt door uw eigen inboedelverzekering. Maar let op; dit verschilt per verzekeraar! Wij raden u aan dit te checken bij uw eigen verzekering of tussenpersoon. Tip: Vraag ook naar een bevestiging hiervan.
9. Wat is de minimale huurperiode?
De minimale huurperiode bij Cox Self Storage is 1 maand. Vervolgens zal uw huurovereenkomst telkens met 1 maand worden verlengd tot dat wij een schriftelijke opzegging ontvangen. U kunt uw huurovereenkomst op elk gewenst moment opzeggen per email met inachtneming van een opzegtermijn van 14 dagen.
10. Kunt u goederen voor mij aannemen?
Voor onze zakelijke huurders kunnen wij een extra overeenkomst aangaan voor het aannemen van goederen. Indien u wenst kunnen wij levering meteen opbergen in uw opslagruimte. Ook is het mogelijk een bevestiging van een levering te ontvangen zodat u nooit voor niets naar uw opslagruimte komt en u dus veel tijd kunt besparen. Voor uitgebreide informatie over de mogelijkheden kunt u contact opnemen.
11. Kan ik tussentijds veranderen van opslagruimte?
U heeft altijd de mogelijkheid om te verhuizen naar een kleinere of grotere opslagruimte, mits deze beschikbaar is. Is de gewenste opslagruimte beschikbaar dat kan dit vaak per direct geregeld worden.
12. Hoe snel kan ik een opslagruimte huren?
Mits beschikbaar kunt u een opslagruimte in gebruik nemen op dezelfde dag dat u bijvoorbeeld informatie aanvraagt of bij ons bent langs geweest. Dit neemt ongeveer 15 minuten in beslag.
Wij hebben dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort, ID-kaart of rijbwijs) nodig en een recent afschrift van een bankrekening op uw naam t.b.v. uw adres. Daarnaast dient de borgsom, de 1e maand huur en de kosten voor het slot om de opslagruimte af te sluiten meteen te worden voldaan. Dit kan per pin of contant.
Bent u een zakelijke huurder dan hebben wij het volgende ook nog nodig; een kopie van een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel, uw BTW-nummer en facturatiegegevens.
13. Wat kost een opslagruimte?
De kosten van een opslagruimte hangen af van de grootte van de opslagruimte die u nodig heeft. Kijk hier voor onze actuele tarieven.
14. Zijn er nog bijkomende kosten?
Naast de maandelijkse huur betaalt u, bij het aangaan van de huurovereenkomst, een borgsom ter hoogte van 1 maand huur. Deze borgsom wordt, na het leeg opleveren van opslagruimte en het inleveren van de uitgegeven toegangspas, binnen 4 weken na uitboekdatum geretourneerd op het bij ons bekende rekeningnummer.
Daarnaast worden er kosten in rekening gebracht voor het slot om uw opslagruimte af te sluiten. Dit slot wordt vervolgens uw eigendom.
15. Hoe kan ik betalen?
Bij het aangaan van de huurovereenkomst kunt u de borgsom, 1e maand huur en de kosten van het slot om de opslagruimte af te sluiten bij ons pinnen of contant betalen. Vervolgens ontvangt u maandelijks de factuur per email of kunt u een machtiging tekenen voor automatische incasso.
16. Ik heb een klacht
Heeft u aan klacht of een op- of aanmerking? Dan horen wij dit graag zo spoedig mogelijk. Hier vind u onze contactgegevens.